Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Biomedische Laboratoriumtechnologie. Bekijk alle verhalen.

Workshops EhB

Ontdekking en inspiratie: Workshops op campus Jette

Maar liefst 741 leerlingen namen dit academiejaar deel aan een reeks boeiende workshops op onze campus in Jette. Deze workshops, variërend van Workshop CSI DNA-analyse Wie is de dader, Workshop Basic Life Support & AED, Worshop CSI: onschuldig poeder of drug, Workshop Krijg grip op je GIP, Workshop Smaak-maker,… bieden een praktische en interactieve kijk in de wereld van zorgberoepen en wetenschappen.
Innovatie in bioprinting

Innovatie in bioprinting

Dat niet enkel theorie maar ook praktijk cruciaal is binnen onze opleiding biomedische laboratoriumtechnologie bewijst Hilal Öncü Onze derdejaarsstudente loopt momenteel stage bij Bio INX in Gent.
Melkmagie: een betoverende workshop voor Brusselse leerlingen

Melkmagie: een betoverende workshop voor Brusselse leerlingen

Brusselse leerlingen krijgen bij ons de kans om in de wondere wereld van biotechnologie te duiken. Recent namen de leerlingen van Regina Pacis Laken deel aan de exclusieve workshop "Melkmagie", een initiatief van het Open BioLab Brussels. Deze bijzondere ervaring gaf hen de kans om genetisch gemanipuleerde darmbacteriën te maken die lactose detecteren en daarbij roze kleuren.
I LOve Science

Wetenschap en misdaad op kindermaat

Het wetenschapsgevoel triggeren bij jongeren. Dat was één van de belangrijkste redenen voor onze opleiding Biomedische laboratoriumtechnologie om van 13 tot 15 oktober een workshop te organiseren op I Love Science Festival.
campus cup 2023

IN DE FINALE!

Onze Biomedische Laboratoriumtechnologen zitten in de finale van de Campus Cup. Titzending op 8 juni. Spannend!