Cisco Talent Connect

Studenten Systeem- en Netwerkbeheer op Cisco's Talent Connect

We zijn supertrots op onze samenwerking met Cisco! Dankzij deze samenwerking krijgen onze studenten de kans om een sterk professioneel netwerk op te bouwen. Onlangs namen onze studenten Systeem- en Netwerkbeheer deel aan het inspirerende 'Talent Connection Event' in Brussel.

Wist je dat België tegen 2030 minstens 60.000 nieuwe ‘#digitalexperts’ nodig heeft om de uitdagingen van de arbeidsmarkt en de snelle digitalisering aan te kunnen? Daarom werd het Talent Connection Event bij Cisco Brussel georganiseerd.

Maar liefst 180 talenten van verschillende hogescholen in België kwamen samen, allemaal geïnteresseerd in stages en banen bij toffe partnerorganisaties. Alleen studenten die voldeden aan de gevraagde criteria konden meedoen.

Het Talent Connection Event is de perfecte manier om de kloof tussen de academische wereld en de industrie te overbruggen. Studenten krijgen de kans om direct in contact te komen met potentiële werkgevers en bedrijven kunnen kennismaken met het talent van de toekomst.