EhBlog

IIM

Idea & Innovation Management blaast 10 kaarsjes uit

Dit jaar viert de bacheloropleiding Idea & Innovation Management haar 10-jarig jubileum. Om dit bijzondere moment te vieren, stelden we 10 vragen aan het opleidingshoofd Walter Vandervelde. Want zelfs na 10 jaar staan er nog veel spannende ontwikkelingen op de planning voor IIM.
Workshops EhB

Ontdekking en inspiratie: Workshops op campus Jette

Maar liefst 741 leerlingen namen dit academiejaar deel aan een reeks boeiende workshops op onze campus in Jette. Deze workshops, variërend van Workshop CSI DNA-analyse Wie is de dader, Workshop Basic Life Support & AED, Worshop CSI: onschuldig poeder of drug, Workshop Krijg grip op je GIP, Workshop Smaak-maker,… bieden een praktische en interactieve kijk in de wereld van zorgberoepen en wetenschappen.
Stages

Studenten Logies-, Restaurant-, en Cateringmanagement op stage

Onze eerstejaarsstudenten van de graduaatsopleiding Logies-, Restaurant-, en Cateringmanagement hebben dit jaar weer fantastische ervaringen opgedaan tijdens hun stages. Drie van hen delen graag hun verhaal: Tibo bij Traiteur Coppey, Lamya bij Caleo Café en Boris bij Sheraton Brussels Airport Hotel.
EK

Alumnus Journalistiek interviewt alumnus Communicatie

Onze alumni doen het fantastisch! Het is geweldig om te zien hoe hun professionele paden elkaar kruisen. Zo interviewde Frank Dekeyser, alumnus van de opleiding Journalistiek, Filip Van Doorslaer, alumnus van de richting Communicatie.
early childhood education

Moed, verantwoordelijkheid en inspiratie: Hoe wij de toekomst vormgeven

Op 12 juni kwam de SCIO Groep bijeen voor hun jaarlijkse inspiratiedag, dit keer met een bijzonder thema: "Raising the Future." Dit evenement was extra speciaal dankzij de aanwezigheid van twee gepassioneerde gastsprekers van eigen bodem, Leen Rosiers en Inge Laenen, die hun inzichten deelden over moed en verantwoordelijkheid in het onderwijs.
Student op stadhuis

Studente Mariama ontvangen op stadhuis

Studente Vroedkunde, Mariama Camara, werd vrijdag onthaald door burgemeester Bart Somers in het stadhuis van Mechelen. Mariama was de heldin van de week toen ze in het station van Mechelen een onverwachte bevalling tot een goed einde bracht.