Incentivereis

Studenten Organisatie & Management organiseren én winnen incentivereis

Binnen het vak Projects: Travel & Events kregen de studenten uit het tweede jaar Organisatie & Management de opdracht om een incentivereis te organiseren. De uitgelezen kans om uit te pakken met hun organisatorische vaardigheden!

Van opdracht tot avontuur

De opdracht

De opdracht was duidelijk: organiseer een incentivereis die de verwachtingen van de deelnemers overtreft. In teams werkten de studenten aan het bedenken van een unieke belevingstrip, met verrassende elementen en details die de doelgroep zouden aanspreken. Daarnaast moesten ze betrouwbare partners vinden om de reis optimaal te kunnen organiseren, en moest het concept voldoen aan specifieke voorwaarden, zoals een workshop, bedrijfsbezoek of teambuildingactiviteit gerelateerd aan hun opleiding. Een heuse klus dus!

De kers op de taart

Het was niet zomaar een opdracht, Erasmushogeschool Brussel wilde de studenten belonen voor hun inzet en betrokkenheid voor dit vak. Met andere woorden, één team kreeg de kans om de opdracht te winnen en de reis verder uit te werken. Na zeven weken hard werken en creatief denken, presenteerden de studententeams hun ideeën aan een externe jury. Het winnende concept, Normandië met 'oorlogsverhalen' als centraal thema, werd bedacht door Yasmine El Bayad, Dimitri Markou, Dina Frihi, Halima Ben Messaoud, Jordan Badot en Gloria Masamba Nzinga.

En zo vertrokken 56 studenten en 4 begeleiders voor een vierdaags avontuur naar Caen, Rouen en Utah Beach. Het was een inspirerende reis, waarin de studenten niet alleen genoten van de trip, maar ook van de vruchten van hun eigen werk.

Op naar het volgende avontuur! 🚀
Incentivereis