Toerisme

Studenten EhB en Lucia De Brouckère organiseren en spelen stadsspel in Brussel

'Seek & Find', zo heette de zoektocht georganiseerd door de studenten Toerisme- & Recreatiemanagement in samenwerking met haute école Lucia de Brouckère. Nederlandstalige en Franstalige studenten ontmoetten elkaar en brachten bruisende energie in de straten van Brussel.

De tweede- en derdejaars van de bachelor Toerisme- & Recreatiemanagement organiseerden de meeslepende zoektocht door de stad. Op die manier bezorgden ze de deelnemers een bijzondere gelegenheid om elkaar te ontmoeten én onze hoofdstad op een andere manier te leren kennen.

De groep werd verdeeld in verschillende teams. Die teams gingen op zoek naar verborgen schatten, voltooiden uitdagende opdrachten en ontdekten de minder bekende pareltjes van de stad. De samenwerking tussen de studenten van EhB en haute école Lucia de Brouckère zorgde voor een unieke ervaring die niet alleen educatief was maar ook een band creëerde tussen deelnemers en de stad.

Na een dag vol avontuur keerden de teams terug naar het voor ons bekende Bloemenhofplein waar ze hun prijzen in ontvangst namen. De winnaar van het recreatieve stadsspel werden beloond met cinematickets.