EHBO-les

Logies-, Restaurant- en Cateringmanagement to the rescue!

Scene management is een belangrijk onderdeel in de opleiding Logies-, Restaurant- en Cateringmanagement. Want als toekomstige verantwoordelijke, of het nu als eventmanager of cateringprofessional is, moet je op elk moment eerste hulp kunnen aanbieden. Daarom gaf Frank Borremans de studenten een les EHBO als onderdeel van het vak Gezondheid, Veiligheid en Hygiëne.

"Gebruik je zintuigen:
luister, observeer en voel."

Frank Borremans
Lector Verpleegkunde – departement gezondheidzorg, design & technologie

Safety first

De studenten leerden snel evalueren, adequaat handelen, prioriteiten stellen en effectief communiceren. Allemaal met als doel een georganiseerde en doeltreffende respons te bieden in noodsituaties. EHBO is niet alleen een verantwoordelijkheid, maar draagt ook bij aan het succes want veiligheid staat voorop, altijd en overal. Samen ontdekten we hoe onze studenten van onschatbare waarde kunnen zijn als hulpverlener in noodsituaties.

EHB0-les

Zelf interesse in de opleiding Logies-, Restaurant- en Cateringmanagement?
Ontdek hier meer over onze tweejarige graduaatsopleiding.