directieteam EhB

Lina Kestemont directeur departement Mens & Maatschappij

Dinsdag 28 mei werd Lina Kestemont, in het midden op de foto, door het College van Bestuur aangesteld als directeur van ons departement Mens & Maatschappij. Dit departement verdeelt haar opleidingen over drie campussen, Kanal, Bloemenhof en Leuven, en bestrijkt een uiterst breed pallet van domeinen: onderwijs, hospitality, management en de sociale sector.

Lina werkt sinds 2018 voor onze hogeschool en heeft zich de afgelopen jaren ingezet als departementaal coördinator. Hierbij stond ze steeds op het kruispunt tussen onderwijs en administratie en dat wil ze graag verderzetten in haar nieuwe functie als directeur van het Departement MM. Dit mandaat loopt voor 4 jaar.

We geven haar graag het woord: “In oktober '23 zijn we het project ‘MM24’ opgestart om een nieuw verhaal te schrijven voor het departement. Ik ben heel blij dat ik het vertrouwen heb gekregen om dit nieuwe verhaal nu ook samen met de collega’s en studenten verder te zetten. Ondersteund door ons beleidsplan SPE4 en de EhB GROEI-waarden (Geëngageerd, Respectvol, Open, Empowered en Integer), hoop ik iedereen te stimuleren om onze vele talenten en expertises in te zetten om MM en EhB trots én tezamen op de kaart te zetten.”

Op de foto het volledige directieteam van EhB, v.l.n.r.  Cynthia De Bruycker (Onderwijs en Onderzoek), Joeri Van den Brande (Stuvo), Gerlinde De Clercq (Gezondheid, Design & Technologie), Dennis Cluydts (algemeen directeur), Lina Kestemont (Mens & Maatschappij), Reinhilde Weyns (RITCS), Jan D'haene (KCB), Frank Lanssens (Financiën en Facility), Britt Fonderie (Personeel).