Gaming studenten

Kompetition Kaai

Studenten Toegepaste Informatica en Multimedia & Creatieve Technologie sloegen de handen ineen om het ultieme gamingevent te organiseren: Kompetition Kaai.

Meer dan 60 enthousiaste studenten kwamen samen voor een 24-uur durende gamingmarathon, die begon op vrijdag 19 april om 15.00 uur en eindigde op zaterdag 20 april om 15.00 uur.

Een avond vol competitie en plezier

Het studentenrestaurant op campus Kaai werd omgetoverd tot een waar gamingwalhalla. Studenten maakten zich op voor competities in Mario Kart, Valorant, CS2, Rocket League en meer. Het was een ware test van vaardigheden, strategieën en teamwork, waar voor iedereen iets te beleven was.
Studentenkring Enigma zorgde ondertussen voor lekkere hapjes & drankjes.

Het werd een supergezellige dag! We kijken nu al uit naar de volgende editie van Kompetition Kaai.

Gaming
Gamende student