Innovatiecafé

Jo Caudron onthult de toekomstformule op het innovatiecafé

Jaarlijks organiseert de bacheloropleiding Idea & Innovation Management het innovatiecafé, een avond die studenten, docenten en geïnteresseerden uit het werkveld samenbrengt rond een specifiek thema. De keynotespreker van dit jaar, Jo Caudron, was geen onbekende voor de studenten. Ze hebben zijn naam al vaak gehoord tijdens de lessen over innovatie.

De toekomstformule

Deze editie kwam transformatiestrateeg Jo Caudron spreken. Met zijn jarenlange ervaring in het loodsen van bedrijven door de digitale wildernis, weet hij als geen ander hoe je de uitdagingen van vandaag omzet in de kansen van morgen. Jo vertrekt vanuit uitdagingen en onzekerheden, en biedt vervolgens een model aan om via duurzame innovatie oplossingen te vinden. De toekomstformule zoals hij het zelf noemt! Een interessant topic waar onze studenten veel vragen en bedenkingen over hadden tijdens de Q&A.

Bedankt aan alle aanwezigen voor de inspirerende avond! Tot op het volgende innovatiecafé!

Innovatiecafé