Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Kleuteronderwijs. Bekijk alle verhalen.

early childhood education

Moed, verantwoordelijkheid en inspiratie: Hoe wij de toekomst vormgeven

Op 12 juni kwam de SCIO Groep bijeen voor hun jaarlijkse inspiratiedag, dit keer met een bijzonder thema: "Raising the Future." Dit evenement was extra speciaal dankzij de aanwezigheid van twee gepassioneerde gastsprekers van eigen bodem, Leen Rosiers en Inge Laenen, die hun inzichten deelden over moed en verantwoordelijkheid in het onderwijs.
velov-conferentie

Terugblikken op een geslaagde Velov-conferentie

Op vrijdag 31 mei vond de conferentie voor Vlaamse Lerarenopleidingen door de Vereniging Lerarenopleiders Vlaanderen (Velov) i.s.m. de lerarenopleidingen van Erasmushogeschool Brussel plaats. Leerkrachten, scholen, pedagogische begeleidingsdiensten en lerarenopleidingen blijven zich inzetten om kinderen, jongeren en professionals te inspireren, ondanks de hoge druk die het onderwijs ervaart.
Internationale partners STEAM+

Internationaal project STEAM+

Dankzij het mobiliteitsproject STEAM+ leren Erasmushogeschool Brussel en de internationale projectpartners de visie kennen op STEAM in verschillende landen.
Bachelor Leraar Kleuteronderwijs

Kick Off 2022-2023

Het nieuwe academiejaar gaat van start. En dat liet de opleiding Leraar Kleuteronderwijs niet zomaar voorbij gaan.