banner De Warmste Week

EhB kiest 12 goede doelen en organiseert tal van acties voor De Warmste Week

Nadat we al een aantal jaar één goed doel kiezen voor de hele hogeschool, hebben we dit jaar het principe van De Warmste Week zelf toegepast: iedereen mocht zelf een goed doel kiezen en daarvoor acties opstarten. De goede doelen die voor 29 november werden aangemeld, konden bovendien rekenen op steun van EhB zelf: we verdelen immers 2500 euro over alle gekozen doelen. Er zijn dus 12 gelukkigen, het gaat om (alfabetisch) Ark van Polare, Circus Zonder Handen, Collectmet, D’broej Centrum West, De Valier, Dyadis, Huize Levensruimte, Ladder'op, Netwerk tegen Armoede, het Ronald McDonaldhuis, ToekomstATELIERdelAvenir (TADA) en Vrienden van het Huizeke. De initiatiefnemers worden nog apart gecontacteerd voor de verdeling van de EhB-sponsoring.

Tot aan De Warmste Week zelf en de start wintervakantie zullen er op alle campussen van de hogeschool acties georganiseerd worden. Dat gaat (uiteraard) over het bakken van muffins, maar ook muziekoptredens, plantverkopen, fuiven, comedyshows... heel wat initiatieven die (een deel van) hun opbrengst zullen afstaan aan hun goede doel. Het worden warme weken aan EhB :-)

Bovendien zijn er al zeker 2 teams die meelopen met de Warmathon in Brussel, die plaatsvindt op 19 december rond het atomium. Ook voor hen proficiat. Of eerder goede moed?

Nieuwsgierig wat er allemaal gebeurt? Klik hier voor een volledig overzicht.