Uitwisseling vakken tussen EhB en VUB

Studeer je aan de VUB en wil je een (keuze)vak opnemen aan EhB? Check hieronder welke vakken je kan opnemen en schrijf je in via de voorziene link.

• Je inschrijving wordt rechtstreeks afgehandeld door het studentensecretariaat van de opleiding waaruit je een keuzevak opneemt.
  • Let op: Je kan enkel een vak aan EhB opnemen wanneer dit mogelijk is binnen het programma van je opleiding.
  • Vergeet niet dat het academiejaar één week vroeger start aan EhB. Wacht dus niet te lang met je in te schrijven zodat je tijdig toegang krijgt tot alle nodige applicaties (mail, Canvas, …)

Bachelor Biomedische Laboratoriumtechnologie

• Klinische biologie 2, 4 studiepunten
  • Labo klinische en moleculaire diagnostiek 2, 3 studiepunten
  • Hematologie, 3 studiepunten

Bachelor Communicatie

• Digital Content, semester 1, 3 studiepunten, deeltraject 3
  • Communicatiecase uit persoonlijk engagement 3, jaarvak, 3 studiepunten, deeltraject 3
  • Events & entertainment, semester 1, 3 studiepunten, deeltraject 3
  • Cultuur Bxl Culture, semester 1, 3 studiepunten, deeltraject 3

Bachelor Voedings- & Dieetkunde

• Voedingsleer 2, 5 studiepunten

Bachelor Sociaal Werk

• Communicatietraining, semester 1, 4 studiepunten

Futures Studies

• Futures Studies, 3 studiepunten

inschrijven

EhB-student en een keuzevak opnemen aan de VUB?

Kan je binnen je studieprogramma een keuzevak opnemen aan de VUB? Volg onderstaande stappen om je in te schrijven.

• Stap 1: Het keuzevak is voorzien in je programma. Schrijf je dus eerst in aan EhB voor het keuzevak aan VUB.
  • Stap 2: Registreer je daarna als gaststudent aan VUB. Doe dit zeker voor de deadlines van VUB!
  • Let op: je kan enkel een keuzevak aan VUB opnemen wanneer dit mogelijk is binnen het programma van jouw opleiding!