Bouw zelf je GPT of Copliot
Bij- en nascholing

Bouw zelf je GPT of Copi­lot — 17 10 2024

Eind 2022 was ChatGPT beschikbaar voor het grote publiek. In twee maanden tijd waren al 100 miljoen gebruikers en het is een technologie die een impact zal hebben op ons allemaal. Ondertussen beseffen we dat deze technologie kan ingezet worden in verschillende van onze taken om efficiënter te werken en een hogere kwaliteit te realiseren. Het is echter ook mogelijk om de technologie van ChatGPT te gebruiken om eigen PDF’s of andere bestanden te bevragen of prompting te automatiseren. Dit gebeurt via een GPT Builder (van openai) of kan ook via het bouwen van een eigen Copilot (via Copilotstudio).

Deze opleiding gaat door op 17 oktober 2024.

Tijdens deze sessie van 1 dag gaan we praktisch aan de slag met zowel de GPT builder als Copilotstudio:

• Wat is een GPT en waarvoor kunnen we die gebruiken?
  • Wat is een Copilot en hoe kunnen we die inzetten?
  • Het maken van een knowledge base.
  • Het maken van een GPT via GPT builder.
  • Het maken van een Copilot.
  • De mogelijkheden en beperkingen van GPTs en Copilots

Na deze workshop heb je inzicht in de verschillende manieren een knowledge base te bevragen via een GPT of een Copilot.

Doelpubliek

• Iedereen

Praktische informatie:

• 1 dag
  • 9h-12h & 13h-16h
  • laptop voor elke deelnemer is een noodzaak, account op chat.openai.com (betalende versie) is aangeraden.

Waar volgt u de vorming?

Campus Kaai

Campus Kaai is de thuis van onze studenten Design & Technologie, Musical en RITCS. Het is een bruisende IT- & kunstcampus. We zijn volop bezig aan de uitbreiding van campus Kaai. Met een nieuwbouw en renovatie bouwen we o.m. een theaterzaal en hightechfilmstudio.

• Brussel is het kloppend hart van de IT- en multimedia-industrie
  • Vlakbij station Brussel-Zuid
  • Vlot bereikbaar met trein, metro, fiets, step
  • IT-campus: medialab / fablab / design lab / netwerklab
  • Kunst-campus: musical, theater en drama
  • Leuke studentenresto met warme maaltijden, broodjes enz.
  • Groene buitenruimte
  • Opgelet: er zijn grote bouwwerken gaande op campus Kaai, waardoor er een nieuwe parkeerregeling is. Hier lees je er alles over.

Wat kost het?

Deze vorming kost € 199.

Inschrijven

Klaar om je in te schrijven? Top! Vanaf juni 2024 kan je op deze pagina van start met je inschrijving.  Je kan je inschrijving volledig online afronden, je kan langskomen op ons studentensecretariaat of tijdens onze volgende infodag

Vragen over deze bijscholing op maat?

Contacteer christophe.benoit@ehb.be