Advanced Prompt Engineering
Bij- en nascholing

Advanced Prompt Engi­neer­ing — 10 10 2024

Eind 2022 was ChatGPT beschikbaar voor het grote publiek. In twee maanden tijd waren al 100 miljoen gebruikers en het is een technologie die een impact zal hebben op ons allemaal. Uit onderzoek blijkt nu al dat het ons kan helpen onze taken sneller en kwaliteitsvoller te vervullen. Wat blijkt echter; chatbots zoals ChatGPT en Gemini worden nog altijd gebruikt alsof er iets wordt opgezocht op Google. Maar de Generative Pretrained Transformers (GPTs) gebaseerd op Large Language Models (LLMs) zijn tot veel meer in staat. In deze opleiding worden technieken aangeleerd om het maximum te halen uit een een GPT.

Deze opleiding gaat door op 10 oktober 2024.

Tijdens deze sessie van 1/2 dag gaan we praktisch aan de slag met GPTs:

• Hoe werkt generatieve artificiële intelligentie?
  • Het human technology interactie model van GPTs
  • De Priming-Prompt-Persona techniek bij prompting
  • Advanced prompting
  • Iterative prompting

Na deze workshop heb je een krachtig arsenaal aan technieken om generatieve AI ten volle te benutten in je dagelijkse praktijk. Je werkt sneller en krijgt een betere kwaliteit van je werk.

Doelpubliek

Iedereen die al eens gewerkt heeft ChatGPT of Gemini

Deze opleiding gaat door op 10 oktober 2024.

De sessie wordt heel praktijkgericht opgezet en je gaat zelf aan de slag met de aangeleverde content. We onderscheiden vijf in elkaar verweven delen:

1. Het human technoly interactie model van GPTs
  2. De Priming-Prompt- Persona techniek
  3. Gevorderde technieken van prompting
  4. Veel praktijk

• 1/2 dag
  • 9h-12h
  • een laptop per deelnemer is een noodzaak, account op chat.openai.com is aangeraden.

Waar volgt u de vorming?

Dit is een opleiding op maat, geef in het formulier aan wat uw voorkeur is.

Wat kost het?

Deze opleiding kost €149.

Deze vorming aanvragen

Klaar om je in te schrijven? Top! Vanaf juni 2024 kan je op deze pagina van start met je inschrijving.  Je kan je inschrijving volledig online afronden, je kan langskomen op ons studentensecretariaat of tijdens onze volgende infodag

Vragen over deze bijscholing op maat? Contacteer christophe.benoit@ehb.be