VR & AR brillen

Stap in de toekomst van entertainment en ontdek een wereld van grenzeloze mogelijkheden met onze collectie VR- en AR-brillen!

Van de veelgeprezen Oculus Quest tot de verbluffende Apple Vision Pro, ons medialab biedt een uitgebreid assortiment om aan al je behoeften te voldoen. Kom zeker langs of stuur ons een mailtje om heel ons assortiment te leren kennen!

Of je nu een fervente gamer bent die op zoek is naar de ultieme VR-ervaring, een student die wil leren door middel van meeslepende educatieve AR-ervaringen, of een kunstenaar die grenzen wil verleggen met artistieke ontdekkingen, bij ons vind je alles wat je nodig hebt om je creativiteit te ontketenen. Bovendien hebben we ook 360° camera’s, 3D scanners en VR-lenzen ter beschikking, waardoor de mogelijkheden nog onbeperkter zijn en je alle mogelijkheden hebt om niet enkel nieuwe werelden te ontdekken, maar ook om ze zelf te creëren!

Met onze deskundige begeleiding en uitgebreide selectie aan VR- en AR-ervaringen, kun je moeiteloos nieuwe werelden verkennen, spannende avonturen beleven en je verbeelding de vrije loop laten. Kom dus langs, zet een bril op en laat je meevoeren naar een wereld van entertainment, educatie en verbeelding.

VR bril