Workshop - Begrijpend lezen en samenvatten

Klaar voor de lerarenopleiding
Evenement
Waar?
Erasmushogeschool Brussel - Campus Kanal (Slotstraat 28, 1000 Brussel)
Toegangsprijs

Ben jij klaar voor de lerarenopleiding?

Jij hebt interesse in de lerarenopleiding, maar voelt je nog onzeker of zit nog met twijfels? No worries, we stomen je in no-time klaar voor de lerarenopleiding! Schrijf je nu in voor onze gratis workshop Begrijpend lezen en samenvatten.

Naast Begrijpend lezen en samenvatten kan je je ook nog inschrijven voor andere workshops:

Wanneer?

Wat?

Waar?

21 augustus   Begrijpend luisteren en noteren (Dit is ook een voorbereiding op de starttoets Nederlands) Erasmushogeschool Brussel
28 augustusSpelling, werkwoorden en helder schrijven door taalcoach (Dit is ook een voorbereiding op de starttoets Nederlands) Odisee: dé co-hogeschool
4 septemberBegrijpend lezen en samenvatten (Dit is ook een voorbereiding op de starttoets Nederlands) Erasmushogeschool Brussel
11 septemberHerhalingsoefeningen en info starttoetsOdisee: dé co-hogeschool

Deze workshops worden aangeboden door Erasmushogeschool Brussel, Odisee: dé co-hogeschool en de Vlaamse Gemeenschapscommissie (VGC).