Democratische Dialoog helpt gevoelige en controversiële onderwerpen bespreekbaar te maken

Tijdens de feestelijke opening 2018-2019 presenteerden we een hele reeks projecten van onze opleidingen aan de departementen Onderwijs & Pedagogie en Gezondheidszorg & Landschapsarchitectuur.

In deze filmpjes laten we Dominique Verté (Prof VUB Sociale gerontologie), An Claeys (docent Vroedkunde), Birgit Coppieters (student met ervaring Intergenerationele dialoog), Yannick Verhaegen (student met ervaring Democratische Dialoog) en Cherif El Farri (dialoogcoach bij Democratische Dialoog) een het woord over het Democratische Dialoog project.

Binnen het Kenniscentrum Urban Coaching & Education werd in 2015 het Democratische Dialoog project opgestart. Dit project ondersteunt scholen, organisaties en bedrijven in het voeren van een constructieve dialoog over gevoelige en controversiële thema’s via workshops, studiedagen en trajecten op maat.

Maak kennis met het Democratische Dialoog project

Wat zeiden onze panelleden?